آرشیو تیر ماه 1401

پايپ ايران برترين توليد كننده سپتيك تانك درايران

خرید لوله پلیکا:

یک تصمیم بزرگ برای به پایان رساندن پروژه های آبیاری، زهکشی، فاضلاب و.. انتخاب صحیح ماده اولیه لوله کشی است. پی وی سی، فلز، آهن، پلی پروپیلن، استیل، چدن و.... جز مواد اولیه ساخت لوله های، لوله کشی می باشند، هر کدام با ماهیت و خصوصیات متفاوت، کاربرد و جایگاه خاصی را در صنعت دارند و می توانند کاربرد های آن با یکدیگر متفاوت باشد.

مقایسه لوله های پلیکا و چدنی:

روش های آزمایش و تحقیقات انجام شده حاکی بر این است که استفاده از چدن در ساخت لوله یا مخازن، نیاز به تعمیر و مراقبت بیشری دارد و نقاط قوت آن نسبت به نقاط ضعف یا عیب های آن بیشتر است. در واقع با گذشت زمان شما شاهد خسارت های وارده از سوی چنین ماده اولیه هستید. خرید لوله پلیکا که از مواد بادوام نظیر پلی وینیل کلراید تولید شده است و عدم خوردگی و پوسیدگی گزینه ای بهتری در برابر لوله های چدنی هستند و بسیاری از صنایع خرید لوله پلیکا را ترجیح می دهند.

نصب لوله های چدنی یک فرآیند پیچده و سخت و با دقت بالا همراه است. حتی اگر لوله های چدنی در شرایط مناسب و با اتصالات صحیح نصب گردد، اما به مرور زمان نه تنها لوله بلکه اتصالات آن نیز به تعمیر یا تعویض احتیاج خواهد داشت.

برای خرید لوله پلیکا شما 50 درصد کم تر از لوله های چدنی، هزینه خواهید کرد. چرا که خرید لوله پلیکا با وزن سبک و نصب آسان تر هزینه های قابل توجهی را کاهش داده است و روش یا محصولی مقرون به صرفه می باشند.

چدن و پی وی سی دو ماده مقاوم در برابر آتش هستند اما با این حال چدن در برابر حرارت و اشتعال آسیب پذیر تر می باشند. برای تهیه لوله ای که در برابر آتش و حرارت مقاوم باشد، لوله پولیکا را تهیه کنید.

چدن شاید در نگاه اول ماده ای مقاوم باشد و غیر منطعف اما بسیار شکننده است، به عبارتی با وراد شدن ضربه و فشار های مختلف شکسته یا دچار شکاف می شود. خرید لوله پلیکا به معنی تهیه لوله ای منعطف و مقاوم در برابر شکسته شدن یا پارگی و.. می باشد. در واقع تحمل شکستگی در لوله های پلیکا بیشتر می باشد.

میرایی صدا چدن ضخیم و متراکم است. آبی که از آن عبور می کند به اندازه یک لوله پلیکا لرزش ایجاد نمی کند. این ارتعاشات باعث ایجاد نویز می شود، بنابراین اگر ایجاد صدا یک نگرانی اصلی است، خرید لوله پلیکا انتخاب بهتری است.

محیط درون لوله پلیکا صاف تر از لوله چدنی است که منجر به اصطکاک سیال کمتر و نرخ جریان ثابت ‌تری دارد. بنابراین فشار زیاد نوسان نخواهد کرد و عملکرد لوله بهتر خواهد بود. با اینکه از زمان تولید و کشف چدن نسبت به پی وی سی زمان بیشتری گذشته است اما امروزه استفاده از آن کاهش یافته است و برای خطوط فاضلاب، زهکشی، آبیاری و... با توجه مقرارت سخت و استاندارد های لازمه، خرید لوله پلیکا انتخاب عالی تر است.

معرفی پی وی سی:

پلی وینیل کلراید (PVC ) یکی از پر مصرف ترین پلیمر ها در جهان است. به لطف تطبیق پذیری آن، پی وی سی در طیف گسترده ای از کاربرد های صنعتی، فنی و روزمره، از قاب پنجره ها و لوله ها گرفته تا کارت های اعتباری و کیسه های خون استفاده می شود. پی وی سی که از نمک (57٪) و نفت (43٪) ساخته شده است، برای اولین بار در اواخر دهه 1920 به صورت تجاری تولید شد و به دلیل انعطاف پذیری، چقرمگی و مقرون به صرفه بودن به سرعت محبوب شد. بیش از 75 سال است که در لوله ها از پی وی سی استفاده می شود و امروزه پرمصرف ترین رزین در لوله های پلاستیکی می باشد. در جهان بیش از 31 درصد از کل لوله ها از پی وی سی ساخته شده است. در سراسر جهان، لوله های پلیکا 39 درصد بازار را تشکیل می دهند. استفاده از مواد پلاستیکی توسط صنعت لوله کشی حجم قابل توجهی از پلیمرها را به خود اختصاص می دهد. در این بخش پی وی سی بزرگ ترین بازار جهانی پلاستیک را نشان می دهد. پی وی سی به دلیل ماهیت ارزان و انعطاف پذیری که دارد اغلب در سیستم های لوله فشار پلاستیکی برای خطوط لوله در صنایع آب و فاضلاب استفاده می شود. لوله ها و اتصالات بیشترین حجم کاربرد را در 40 درصد بازار تشکیل می دهند. خرید لوله پلیکا از نظر درآمد زایی یکی از با ارزش ترین محصولات صنایع شیمیایی است. در سراسر جهان، بیش از 50 درصد پی وی سی تولید شده در ساخت و ساز لوله پلیکا استفاده می شود. پی وی سی به عنوان یک مصالح ساختمانی ارزان است و به راحتی مونتاژ می شود. در سال های اخیر، پی وی سی در بسیاری از مناطق جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، بتن و خاک رس شده است. علیرغم ادعا هایی مبنی بر اینکه تولید پی وی سی بر محیط طبیعی و سلامت انسان تأثیر منفی می گذارد، هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب یک ماده معین برای استفاده در لوله کشی با توجه به نیاز های عملکرد، نصب و نگهداری و همچنین در دسترس بودن اتصالات محدود می شود. برای کاربرد هایی که نیاز به حداکثر استحکام مفصل و مقاومت شیمیایی دارند، بیشتر ترموپلاستیک ها را می توان استفاده کرد، اما ابتدا باید از طریق یک فرآیند پیوند عبور کنند.

تفاوت لوله پلیکا و لوله سی پی وی سی :

همانطور که تا کنون توضیح داده شد، لوله پلیکا، لوله ای ساخته شده از پی وی سی است و مزایای خرید لوله پلیکا و ارجحیت خرید لوله پلیکا شرح داده شده است. خرید لوله پلیکا یکی از انتخاب های رایج برای لوله های فلزی یا چدنی و... می باشد. این لوله مقاوم با رنگ های مفتاوت با استحکام و دوام، نصب آسان به یکی از پر استفاده ترین لوله های جهان تبدیل شده است. خرید لوله پلیکا طول عمر پروژه شما را تضین می کند و در نصب یک سیستم فاضلاب یا زهکشی، سهولت و راحتی استفاده از آن ستودنی می باشد. سی پی وسی را می توان پسر عموی پی وی سی در نظر گرفت. از لحاظ برخی از خصوصیات مشابه یکدیگر هستند، اما شامل تفاوت هایی می باشند.  هر دو از عناصر اساسی یکسان با یک عامل متمایز ساخته شده اند. در واقع تفاوت های مهم این نوع از لوله ها در کاربرد یا رنگ آن هاست. لوله پلیکا اغلب با رنگ های سفید، طوسی و آبی و در مقابل لوله سی پی وی سی با رنگ آبی می باشد. برای کاربرد های نظیر انتقال آب گرم لوله پلیکا را نمی توان استفاده کرد و بهتر است از لوله سی پی وی سی استفاده نمود. در صورتی که خرید لوله پلیکا اغلب برای مصارفی نظیر: زهکشی، انتقال آب شری، انتقال فاضلاب، به عنوان کابل ها محافظتی سیم های برق و.... می باشد.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلیکا را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.